Συνωστισμός και Αδιαφορία: Αντίκτυποι των Συγχωνεύσεων στην Γ’ Τάξη του 4ου Γυμνασίου Καλαμαριάς

Οι γονείς των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Καλαμαριάς είναι έξαλλοι με τις πρόσφατες εξελίξεις γύρω από την υποβάθμιση της εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια της φετινής σχολικής χρονιάς, η Γ’ τάξη συγχωνεύτηκε σε τελική ανάλυση σε τέσσερα τμήματα που περιλαμβάνουν 27 μαθητές ανά τμήμα, σε αίθουσες 45 τ.μ. Συνολικά, στην τάξη φοιτούν 108 παιδιά, συμπεριλαμβανομένου ενός μαθητή με αναπηρικό αμαξίδιο και παιδιών με ειδικές μαθησιακές ανάγκες.

Η κατάσταση αυτή είναι αποτέλεσμα εγκυκλίου του υπουργείου Παιδείας, που έλαβε χώρα το περασμένο καλοκαίρι, η οποία οδήγησε σε συγχωνεύσεις περίπου 1.000 τμημάτων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση σε όλη τη χώρα. Οι γονείς καταγγέλλουν ότι δεν υπήρξε καμία ενημέρωση από τη διεύθυνση του σχολείου και ότι την πρώτη μέρα του αγιασμού τα παιδιά δεν μπήκαν στις τάξεις, αλλά μόνο παρέλαβαν τα βιβλία τους.

Σαν αποτέλεσμα αυτής της απόφασης, επικρατεί μια ασφυκτική ατμόσφαιρα στις αίθουσες διδασκαλίας, με παιδιά να φεύγουν καθημερινά με πονοκέφαλο, καθώς η φασαρία είναι αναπόφευκτη σε τέτοιο περιορισμένο χώρο. Οι γονείς ανησυχούν και για την υγεία των παιδιών τους, καθώς έρχεται χειμώνας και φοβούνται την εξάπλωση ιώσεων σε συνθήκες που δεν παρέχουν επαρκή χώρο.

Ο Δημήτρης Γουγούλης, γονέας και Εκπρόσωπος Σχολείου στην Ένωση Συλλόγων Γονέων Μαθητών Καλαμαριάς, δήλωσε: «Θεωρούμε σημαντικούς τους λόγους που αναπτύχθηκαν και ζητάμε την ανάκληση της απόφασης για την κατάργηση του 5ου Τμήματος της Γ’ τάξης του σχολείου μας». Πρέπει να σημειωθεί ότι οι μαθητές δεν είναι απλώς αριθμοί· οι ανάγκες τους πρέπει να είναι προτεραιότητα, ειδικά όταν περιλαμβάνονται παιδιά με ειδικές ανάγκες.

Μέχρι πέρυσι, οι μαθητές ήταν χωρισμένοι σε πέντε τμήματα, κάτι που δεν δικαιολογεί την τρέχουσα απόφαση συγχώνευσης. Οι γονείς ζητούν την επανεξέταση της κατάστασης, διότι επιθυμούν ασφαλή και ποιοτική εκπαιδευτική διαδικασία για τα παιδιά τους. «Θέλουμε σχολεία, όχι κονσέρβες», κατέληξαν οι γονείς, εκφράζοντας την απόλυτη ανάγκη για μέριμνα των μαθητών και των ιδιαιτεροτήτων τους και στην εκπαίδευση.

Πηγή: documentonews.gr