Η οικονομική κατάσταση προκαλεί συνεχώς ανησυχία στους πολίτες, καθώς τα χρήματα στις τσέπες τους μειώνονται δραματικά, αναγκάζοντάς τους να ξοδεύουν περισσότερα για τα βασικά είδη διαβίωσης. Σε αυτό το πλαίσιο, η κυβέρνηση Μητσοτάκη προτιμά να εστιάζει στην επικοινωνιακή διαχείριση της κατάστασης, παρά να αναζητά ουσιαστικές λύσεις.
Μία έρευνα του προέδρου της Ένωσης Εργαζομένων Καταναλωτών της ΓΣΕΕ, Αποστόλη Ραυτόπουλου, που παρουσιάστηκε στο Action 24, αποκαλύπτει τις δραματικές αλλαγές στις τιμές των προϊόντων σε διάστημα δύο ετών. Συγκρίνοντας όσα μπορούσε να αγοράσει μία οικογένεια με 25 ευρώ το 2022, παρατηρεί κανείς ότι οι τιμές έχουν εκτοξευθεί. Συγκεκριμένα, το 2022, με το ποσό αυτό, μία οικογένεια μπορούσε να προμηθευτεί γάλα, χυμό τομάτας, μακαρόνια, σπανάκι και τυρόπιτα κατεψυγμένη, καθώς και κρέας. Σήμερα, το ίδιο ποσό είναι αρκετό μόνο για δημητριακά, κρέας, σπανάκι και τυρόπιτα.
Αξιοσημείωτο είναι το παράδειγμα μίας συγκεκριμένης μάρκας κεφαλογραβιέρας, η τιμή της οποίας έχει εκτοξευθεί από 10,74 ευρώ το 2022 σε 17,95 ευρώ το 2024, επιβεβαιώνοντας την αύξηση των τιμών στα καταναλωτικά αγαθά.
Πηγή: documentonews.gr