Δοκιμές πραγματοποιούνται στο Μετρό Θεσσαλονίκης, με στόχο την έναρξη της εμπορικής λειτουργίας του στις 30 Νοεμβρίου, μετά από 19 χρόνια καθυστερήσεων. Ωστόσο, έχουν προκύψει σημαντικά προβλήματα, μεταξύ των οποίων και η κακή μετάφραση του όρου «Cashier No» σε «Ταμίας όχι», αντί του σωστού «Αριθμός ταμία».
Επιπλέον, υπάρχει αβεβαιότητα σχετικά με τη διαλειτουργικότητα των συστημάτων του Μετρό και του ΟΑΣΘ, ώστε οι επιβάτες να μπορούν να χρησιμοποιούν το ίδιο εισιτήριο για τις μετακινήσεις τους. Όπως αναφέρει το Voria.gr, δεν έχουν ακόμα ξεπεραστεί τα τεχνικά και νομικά εμπόδια που απαιτούνται, καθιστώντας αβέβαιο αν θα επιτευχθεί αυτή η συνένωση.
Το πρόβλημα προήλθε από την κατασκευή δύο ξεχωριστών συστημάτων συλλογής κομίστρου με διαφορετική αρχιτεκτονική και λειτουργία. Τον Φεβρουάριο του 2021 υπογράφηκε η σύμβαση για το ηλεκτρονικό εισιτήριο του ΟΣΕΘ, ενώ το ηλεκτρονικό εισιτήριο του Μετρό Θεσσαλονίκης ανατέθηκε το πρώτο τρίμηνο του 2022 με προδιαγραφές που είναι πλέον απαρχαιωμένες.
Η υπεύθυνη του συστήματος εισιτηρίων του Μετρό δήλωσε ότι δεν σχετίζεται με το έργο του ενιαίου εισιτηρίου των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, γεγονός που εγείρει ερωτήματα για τη συντονισμένη προσπάθεια επίλυσης των ζητημάτων αυτών. Παρά τις καθυστερήσεις και τα προβλήματα, η κυβέρνηση Μητσοτάκη και συγκεκριμένα ο Νίκος Ταχιάος δεν δείχνουν να έχουν τη βούληση να επιβάλλουν λύσεις. Αντί αυτού, ο κύριος Ταχιάος φαίνεται ικανοποιημένος με την κατάσταση των δοκιμών των εισιτηρίων.
Πηγή: documentonews.gr